Odpowiednia organizacja pracy to podstawa. Obecnie prawidłowy przepływ informacji oraz harmonogram zapisywany jest na elektronicznych nośnikach, korzystamy z maili, elektronicznych kalendarzy, a nawet notatników. Dzięki temu możemy ustawić sobie czasowe przypomnienia i określić priorytety przy poszczególnych zadaniach. Jednak urządzenia elektroniczne się psują. Często niespodziewanie i nie mamy jak się do tego przygotować. Dane znikają, a klienci się wściekają. I jak tu pamiętać o ważnym spotkaniu?
Rozwiązaniem są zwykłe kalendarze. W większości przedsiębiorstw pracownicy otrzymują taki zestaw wraz z początkiem roku. Pomaga on w porządkowaniu obowiązków, jest także idealny na zapisywanie notatek z ważnych spotkać i rozmów z klientami, współpracownikami czy przełożonymi. Ale żeby z niego korzystać, trzeba mieć czym zapisywać. Artykuły piśmiennicze, czyli wysokiej jakości długopisy czy zakreślacze w różnych kolorach pomogą Ci ustalić priorytety i zaznaczyć ważne informacje. Dzięki nim już nigdy nie zapomnisz, co miałeś dzisiaj zrobić, a Twoje biurko stanie się bardziej uporządkowane.
Organizer z długopisami, ołówkami czy cienkopisami zawsze powinieneś mieć pod ręką, nie tylko w przypadku robienia własnoręcznych notatek, ale także dla Twoich klientów. Możesz z nich również skorzystać w formie reklamowej. Wystarczy umieścić na nich logo i rozdawać w trakcie ważnych spotkań biznesowych.
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)
Dodaj komentarz